خلال بادام از کجا بخرم؟

خلال بادام از کجا بخریم؟
آنچه میخوانید

در این مقاله قصد داریم تا به این پرسش که خلال بادام از کجا بخریم؟ پاسخ دهیم. بادام یکی از مغزیجاتی می باشد که مصرف آن می تواند بر سلامت بدن تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد. همین مسئله هم سبب شده تا از بادام و فرآورده های آن مانند خلال بادام تازه در تهیه غذاها و شیرینی جات استفاده شود.

بسیاری از مصرف کنندگان این محصولات به دنبال خرید عمده خلال بادام اعلا، با کیفیت و قیمت مناسب می باشند. در نتیجه سوالی که مصرف کننده مطرح می نماید این است که خلال بادام عمده از کجا بخریم؟ و خلال بادام درختی کیلویی چند؟

توجه!

برخی از فروشگاه‌ها از خلال بادام زمینی به جای بادام درختی استفاده می‌کنند.

هر چند که تفاوت زیادی به لحاظ ظاهری در آنها دیده نمی‌ شود، اما خلال بادام درختی شیرین‌ تر است و دانه‌ های کشیده‌ تر و بلندتری دارد. هم چنین خیلی ها به بادام زمینی آلرژی دارند. پس مراقب باشید که خلال بادام از کجا می خرید؟

شرکت مغزیجات عمده سرین یکی از شرکت هایی می باشد که در جهت جلب رضایت مشتری ها انواع محصولات و فراورده های حاصل از مغز بادام مانند گرانول، خلال، چیپس و … را در بالاترین سطح کیفیت و بهترین قیمت ممکن عرض می نماید.

بادام درختی عمده سرین

کاربرد خلال بادام در صنایع غذایی

خلال بادام در صنایع تولید بستنی، سوهان و شیرینی بسیار پرکاربرد است. خلال‌ها معمولا در سایز ۲ میلیمتر و به شکل سوزنی تهیه می‌شوند. قبل از آماده سازی باید پوست بادام به طور کامل از آن جدا شود. تمامی مراحل این فرآیند بدون دخالت دست و به وسیله دستگاه انجام می‌شود.

پس از جداسازی پوست بادام، آن را وارد دستگاه کرده و بدون اینکه روغن و یا افزودنی خاصی به آن اضافه گردد، خلال می شود.

از خلال بادام در تولید مواد غذایی متنوعی مانند انواع شیرینی ها، بیسکویت ها، دسرها، کالباس ها، سوهان، گز، غذاهای محلی مانند خورشت خلال بادام تازه، کوفته تبریزی، شیرین پلو، مرصع پلو، هویج پلو و بسیاری از دسرها و مرباهای خانگی و صنعتی از خلال بادام و پسته استفاده می شود. حتی از خلال مغزها می توان در تولید انواع شکلات ها، تزئین غذاها در هتل ها و رستوران ها و همچنین تولید انواع بستنی و نان صنعتی و فانتزی نیز استفاده نمود.

گستردگی مصرف خلال بادام تازه در صنایع مختلف سبب شده است تا تولید و عرضه این محصول همچنان با قدرت در بازار صورت پذیرد. در نهایت استفاده گسترده از این محصولات در صنایع غذایی را می توان از مهمترین دلایل تولید و عرضه عمده این محصولات معرفی نمود.

کاربرد خلال بادام در صنایع غذایی

خریداران خلال بادام عمده

شاید برای بسیاری از افرادی که در صنعت تولید غذا فعالیت می نمایند این سوال مهم که خلال بادام از کجا بخریم؟ پیش آمده باشد. همانگونه که در بخش قبل نیز به این موضوع اشاره نمودیم مصرف خلال مغزها در صنایع غذایی بسیار گسترده می باشد. در نتیجه بسیاری از کافه ها، شیرینی پزی ها، هتل ها و رستوران ها از خلال مغزها و به ویژه خلال بادام تازه و پسته در تولید غذاها و سایر محصولات غذایی استفاده می نمایند.

با ورود به ماه های خاص مانند فروردین، رجب، شعبان و رمضان که مصادف با مناسبت های متعدد تاریخی و مذهبی می باشند میزان مراجعه به این مراکز نیز به شدت افزایش می یابد. افزایش تعداد مراجعان به مراکز فروش سبب می شود که خرید عمده خلال بادام از مراکز تولیدی افزایش یابد.

خریداران خلال بادام عمده

خلال بادام از کجا بخریم؟ معرفی مراکز فروش

خلال بادام اعلا و خلال بادام بسته بندی را می توانید از توزیع کنندگان محلی مثل عطاری ها و هایپر مارکت ها، از فروشگاه های آنلاین و یا از تولید کنندگان عمده خریداری کنید.

سرین یکی از مجموعه های فعال کشور در زمینه تولید انواع مغزیجات می باشد. برای سفارش عمده خلال بادام می توانید به طور مستقیم با کارشناسان فروش تماس بگیرید و یا به یکی از نمایندگی ها ما در شهرهای بزرگ کشور مانند تهران، شیراز، اصفهان و یزد مراجعه کنید. سرین در نمایندگی های فعال خود شرایط تهیه انواع فرآورده های بادام مانند خلال بادام سبز و خرید خلال بادام عمده را فراهم نموده است.

تمایز سرین در فراوری و بسته بندی خلال بادام تازه

اگر هنوز هم این سوال که خلال بادام از کجا بخریم؟ برایتان مطرح می باشد بهتر است تا قدری با نقاط تمایز محصولات شرکت سرین با سایر تولید کنندگان آشنا شوید. در درجه اول مصرف کنندگان باید بدانند که سرین مجموعه ای صنعتی می باشد که از انواع ماشین آلات در جهت تولید و بسته بندی محصول خلال بادام سبز و تازه استفاده می نماید. این مجموعه با توجه به سختگیرانه ترین قوانین جاری در بحث استاندارد محصولات غذایی سعی نموده تا محصولی شاخص و متمایز را تولید و به بازار عرضه نماید.

خرید خلال بادام درختی - شرکت مغزیجات سرین

تولید خلال بادام تازه و سایر مغزیجات در شرایط بالای کیفی و بهره گیری از مواد اولیه درجه یک را می توان از دیگر نکات شاخص در تولید این محصولات عنوان نمود. شرکت سرین با بهره گیری از آزمایشگاه های مجهز خود همواره شرایط مناسب و استاندارد بسته بندی و حمل محصولات خود را بررسی می نماید. در نتیجه با استفاده از داده های حاصل بهترین شرایط را برای بسته بندی و عرضه محصولات انتخاب می نماید.

محصول تولید شده در این مجموعه با بالاترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و همچنین عاری از هرگونه آلودگی میکروبی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. در نهایت با شناخت شرکت سرین اکنون مصرف کنندگان به پاسخ مناسب این پرسش که خلال بادام از کجا بخریم؟ دست یافته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *