نحوه تشخیص خلال پسته تقلبی از اصل

چطور خلال پسته تقلبی را تشخیص دهیم؟
آنچه میخوانید

تشخیص خلال پسته تقلبی از اصل مخصوصا در خرید عمده خلال پسته، مسئله ای مهم است و راهکار های مختلفی را می توان برای تشخیص فرق خلال پسته اصل و تقلبی مورد استفاده قرار داد.

متاسفانه برخی از افراد سودجو با هدف کسب سود بالاتر، نسبت به عرضه کالا های کم کیفیت و نامرغوب در بازار اقدام می کنند. فروش باقالی سبز به‌جای خلال پسته بسیار رایج شده و ما در این مقاله از وبلاگ سرین قصد داریم تا نحوه تشخیص خلال پسته تقلبی را زیر ذره بین ببریم.

فرق خلال پسته اصل و تقلبی چیست؟

بیایید کارمان را با پاسخ به یک سوال مهم شروع کنیم: مهم ترین فرق خلال پسته تقلبی با مدل های اصلی چیست؟ خیلی از افراد سودجو نسبت به فروش خلال باقلا به جای خلال پسته اقدام می نمایند. خلال پسته تقلبی همان خلال باقلا است. این محصول را با نام هایی همچون خلال پسته باقلا هم دیده می شود.

مهم ترین تفاوت خلال پسته تقلبی با مدل های اصل این کالا مربوط به طعم، عطر، ظاهر و رنگ آن می باشد. البته که اگر خلال پسته اصلی با مدل های تقلبی ترکیب شود، تشخیصش به مسئله ای دشوار تبدیل خواهد شد. در نتیجه، خرید از بهترین عرضه کنندگان ایرانی همچون شرکت مغزیجات عمده سرین می تواند به شما اطمینان دهد که خلال اصل می خرید.

خلال پسته - شرکت مغزیجات سرین

نحوه تشخیص خلال پسته تقلبی

بهترین راه تشخیص خلال پسته تقلبی کدام است؟

برای تشخیص خلال های پسته تقلبی، در اولین مرحله شما باید به رنگ این کالا توجه کنید. یک خلال پسته اصل رنگ سبز تیره دارد. رنگ دانه های مختلف خلال یکدست بوده و میان آنها هم باید ارتباط رنگی باشد. این در حالی است که خلال باقلا رنگ سبز روشن و متمایل به سفید دارد.

جدا از این مسئله، عطر و بوی خلال پسته اصلی خیلی مشخص است. مدل های اصلی این کالا طعم فوق العاده ای داشته و با چشیدن آنها شما می توانید پسته را لای دندان های خود حس نمایید.

فرق خلال پسته اصل و خلال پسته تقلبی

اگر شما خدمات فروشگاه های مطرحی همچون مغزیجات عمده سرین را مورد استفاده قرار دهید، احتمال دریافت مغز پسته تقلبی را به صفر می رسانید!

بررسی ویژگی‌ های خلال پسته مرغوب

آشنایی با مهم ترین ویژگی‌های خلال پسته مرغوب به شما اجازه می دهد تا پروسه خرید را در بهترین حالت ممکن طی نمایید.

  1. پسته خلالی رنگ سبز نسبتا تیره دارد.
  2. طعم خلال پسته فوق العاده بوده و چشیدن آن به شما کمک می کند تا در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تشخیصش اقدام نمایید.
  3. جالب است بدانید که بهترین و با کیفیت ترین مدل های خلال موجود در بازار های داخلی ایران همراه با بسته بندی مناسبی در اختیار مشتریان قرار می گیرند.
  4. داشتن عطر و طعم فوق العاده از جمله دیگر ویژگی های بهترین مدل خلال به حساب می آید.
ویژگی‌های خلال پسته مرغوب

نکات مهم برای تشخیص خلال پسته از باقالا

همانطور که در قسمت های قبل تر هم به این مسئله اشاره کردیم، بهترین راه موجود برای تشخیص خلال پسته تقلبی، توجه به ویژگی های ظاهری این کالا است. رنگ، شکل و طعم خلال پسته با باقلا خلالی تفاوت های زیادی دارد. به خاطر داشته باشید که خلال های تقلبی معمولا رنگ یکدستی دارند ولی این ویژگی در مدل های تقلبی مشاهده نمی شود.

بهترین مدل های خلال اصلی طعم و مزه فوق العاده ای خواهند داشت در حالی که باقلا این ویژگی را به همراه ندارد. در ضمن، اگر خریدار عمده هستید، استفاده از خلال باقلا برای پخت شیرینی یا تولید نوشیدنی های مختلف، روی کیفیت کار شما تا حد قابل توجهی تاثیر گذار خواهد بود. پس شما باید مطمئن شوید که در حال خرید محصولات اصلی هستید.

هنگام خرید خلال باید به چه نکاتی توجه کرد؟

اگر به دنبال خرید خلال یا اسلایس پسته هستید، در این صورت باید چند نکته خاص را مد نظر قرار دهید. در ابتدا به خاطر داشته باشید که امروزه فروشگاه های زیادی در زمینه عرضه خلال فعالیت می نمایند. با خرید از بهترین مراکز عرضه کننده حضوری، شما می توانید هزینه های مورد نیاز خود را کاهش دهید و به بازدهی مطلوبی هم برسید.

جدا از این مسئله، برای خرید مدل های مختلف خلال پسته شما باید قیمت این کالا را بررسی نمایید. توجه به ویژگی های کالا و چشیدن طعم آن هم می تواند نتایج مطلوبی را برایتان به همراه داشته باشد.

نکات مهم برای تشخیص خلال پسته از باقالا

قیمت خرید خلال پسته چقدر است؟

حتما شما هم از خود می پرسید که خلال پسته کیلو چنده؟ اصلا چگونه می توان قیمت روی انواع خلال پسته را پیدا کرد؟ هزینه ای که شما باید برای خرید مدل های مختلف خلال پرداخت نمایید، می تواند تحت تاثیر یک سری عوامل خاص کم و زیاد شود.

از آنجایی که این عوامل در وضعیت ثابتی قرار نگرفته اند، در حال حاضر امکان مشخص کردن قیمت این کالا به صورت عمومی وجود ندارد. خلال پسته قیمت بالایی ندارد! مخصوصا اگر شما آن را با سایر مدل های مغزیجات مقایسه نمایید، متوجه می شوید که قیمتش معقولانه است.

فروشندگان فعال در زمینه عرضه این کالا، کیفیت ساختش و حجم خرید شما از جمله متغیر هایی هستند که قیمت خرید خلال پسته را تحت تاثیر خود قرار می دهند. برای استعلام قیمت دقیق با شماره های زیر تماس بگیرید:

خرید خلال از سرین

علاقه مندان به خرید بهترین و با کیفیت ترین مدل های خلال پسته فله، می توانید هم اکنون خدمات فروشگاه ما را به کار گیرند. شرکت مغزیجات عمده سرین یکی از شناخته شده ترین و حرفه ای ترین مراکز عرضه کننده ایرانی فعال در زمینه فروش خلال پسته عمده به حساب می آید، همواره روی کیفیت خدمات خود حساسیت زیادی نشان داده و آن را با بهترین سطوح کیفیتی در اختیار مشتریان خواهد گذاشت.

پس اگر شما هم نگران خلال پسته تقلبی هستید و می خواهید بهترین و با کیفیت ترین مدل های خلال را بخرید، می توانید هم اکنون و با خیال راحت با ما تماس بگیرید. از جمله ویژگی های کلیدی شرکت ما می توان به داشتن تعرفه ای معقولانه و پشتیبانی حرفه ای اشاره کرد.

پربازدید‌ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *